Orar clase



luni

Legs & Abs

19:0019:50

Legs & Abs

luni 19:0019:50
Clasa ce combina exercitii pentru doua mari grupe musculare, picioarele si abdomenul, ce urmaresc intarirea si definirea muschilor abdominali si fesieri, tonifierea picioarelor si pierderea in greutate.
Bartasanu Mihaela Antrenor
Bartasanu Mihaela
Ma numesc Bartasanu Mihaela si pasiunea pentru sport a inceput inca de mica. Iar acest lucru se poate vedea in experiența mea in cei 14 ani de activitate. Am absolvit Facultatea de Educatie Fizica si Sport din Bucuresti si am invatat ca merita sa te dedici in totalitate pasiunilor tale.

Pilates Ball

20:0020:50

Pilates Ball

luni 20:0020:50
Pilates este un amestec de yoga, dans si gimnastica, ce tonifica intregul corp si ii confera suplete si mobilitate. Exercitiile specifice, combinate cu o respiratie corecta ajuta la recuperarea fizica si psihica, dar si la obtinerea siluetei dorite. Respiratia asigura oxigenarea tesuturilor, elimina tensiunea musculara si nervoasa si imbunatateste puterea de concentrare. Pilates Ball pune in miscare toate grupele de muschi, dezvolta coordonarea si flexibilitatea, corecteaza postura corpului si calmeaza toate durerile de spate si de la nivelul coloanei vertebrale.
Diana Hintea Antrenor
Diana Hintea
marți

Functional Training

18:4019:30

Functional Training

marți 18:4019:30
Ciobanu Beatrice Antrenor
Ciobanu Beatrice
Ma numesc Ciobanu Beatrice Mihaela si sunt instructor de fitness-aerobic, iar povestea mea in lumea sportului a inceput la varsta de 5 ani, cand am pasit pentru prima data într-o sala de gimnastica artistica. De atunci, am stiut ca visul meu e sa fiu sportiva de performanta si sa ii pot ajuta si pe ceilalti sa iubeasca aceasta activitate.
miercuri

Brazilian Butt

20:0020:50

Brazilian Butt

miercuri 20:0020:50
Brazilian Butt este un program intens cu accent pe zona muschilor fesieri fara a neglija celelalte grupe musculare. Caracteristica principala este de definire si sculptare a muschilor fesieri, printr-un antrenament care presupune o serie de exercitii cardio si de tonifiere. Este o clasa cu exercitii pentru intermediari si avansati, unde se lucreaza intens partea inferioara a corpului folosind si accesorii precum bara cu greutati sau stepperul pentru rezultate optime.
Diana Hintea Antrenor
Diana Hintea
joi

Step Tone

19:3020:20

Step Tone

joi 19:3020:20
Elementul distinctiv al acestor clase este utilizarea stepper-ului, acea platforma dreptunghiulara, care poate fi utilizata la diferite inaltimi, in functie de tipul de clasa si de obiectivele avute in vedere. Utilizarea stepper-ului aduce un plus antrenamentului, oferind pe de o parte diversitate in alegerea exercitiilor, iar pe de alta parte un plus de dificultate si eficienta in executie. Clasa de Step Tone are ca obiectiv principal tonifierea musculara.
Bartasanu Mihaela Antrenor
Bartasanu Mihaela
Ma numesc Bartasanu Mihaela si pasiunea pentru sport a inceput inca de mica. Iar acest lucru se poate vedea in experiența mea in cei 14 ani de activitate. Am absolvit Facultatea de Educatie Fizica si Sport din Bucuresti si am invatat ca merita sa te dedici in totalitate pasiunilor tale.
vineri

Pilates Ball

19:4520:35

Pilates Ball

vineri 19:4520:35
Pilates este un amestec de yoga, dans si gimnastica, ce tonifica intregul corp si ii confera suplete si mobilitate. Exercitiile specifice, combinate cu o respiratie corecta ajuta la recuperarea fizica si psihica, dar si la obtinerea siluetei dorite. Respiratia asigura oxigenarea tesuturilor, elimina tensiunea musculara si nervoasa si imbunatateste puterea de concentrare. Pilates Ball pune in miscare toate grupele de muschi, dezvolta coordonarea si flexibilitatea, corecteaza postura corpului si calmeaza toate durerile de spate si de la nivelul coloanei vertebrale.
Ciobanu Beatrice Antrenor
Ciobanu Beatrice
Ma numesc Ciobanu Beatrice Mihaela si sunt instructor de fitness-aerobic, iar povestea mea in lumea sportului a inceput la varsta de 5 ani, cand am pasit pentru prima data într-o sala de gimnastica artistica. De atunci, am stiut ca visul meu e sa fiu sportiva de performanta si sa ii pot ajuta si pe ceilalti sa iubeasca aceasta activitate.

Accesul la clase se face doar pe baza de programare cu 12/24 h inainte
O clasa se tine cu minim 4 cursante
Programarile neonorate sunt considerate sedinte efectuate